Nejčastější otázky

Jak mohu ověřit stav mé objednávky?

  • Po přijetí objednávky tě budeme ihned informovat mailem. Po odeslání zboží od nás také obdržíš mail a zboží bývá z pravidla doručen do 1-2 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, můžeš nás kontaktovat na telefonním čísle, nebo prostřednictvím mailu ze sekce kontakt.

Kolik stojí poštovné?

  • Poštovné u nás máš zdarma ke všem objednávkám od 6 €. Vyber si cokoliv, co se ti líbí a poštovné zaplatíme my.

Mohu udělat v objednávce změny po jejím odeslání?

  • Po přijetí objednávky a odeslání z našeho skladu není možné udělat změnu v objednávce. Ještě předtím nás však můžeš kontaktovat na telefonním čísle v sekci kontakt, a pokud objednávka od nás ještě neodešla, víme ti objednávku upravit.

Mohu zrušit objednávku?

  • Po odeslání objednávky z našeho skladu nelze objednávku zrušit.

Pokud jsem zrušil/a objednávku, do kolika dnů se mi vrátí peníze?

  • Pokud si zrušil objednávku ještě před odesláním z našeho skladu a zaplatil si předem, peníze ti obratem vrátíme. Nejpozději však do 14 dní. Stejně, když brýle vrátiš podle podmínek vrácení zboží do 30 dnů ti peníze odešleme obratem jako obdržíme zboží, nejpozději do 14 dnů.

Co když je moje zboží poškozené?

  • Před odesláním každý kus důkladně kontrolujeme, aby k tobě brýle přišly v pořádku a se vším co k nim patří. Pokud se však stane, že zboží je poškozeno, pošli nám ho na adresu Eren Company s.r.o., P. O. Hviezdoslava 2306/36, 955 01 Topoľčany, Slovensko v kompletním původním balení. Všechny ostatní informace najdeš v sekci vrácení zboží do 30 dnů.

Mohu si vyzkoušet brýle i osobně?

  • Ano, brýle si můžeš vyzkoušet i osobně v našem Showroomu v Topolčanech, po telefonickém / mailovém domluvě nebo nás kontaktuj prostřednictvím sociálních sítí. Nachází se na adrese Štúrova 4653/13, 955 01 Topoľčany. Pohodlně a v soukromí si můžeš vyzkoušet brýle, které máme na e-shopu.

Posíláte zboží i do České republiky?

  • Ano, zboží posíláme i do České republiky za stejných podmínek jako na Slovensku. Zdarma.

Mohu si objednat zboží, které není na skladě?

  • Zboží, které není skladem si bohužel nemůžeš objednat. Takové zboží se budeme snažit naskladnit co nejdříve, obvykle je u jednotlivých produktů napsáno, kdy přibližně můžeš očekávat jeho naskladnění.
Scroll to top